top of page
Business Meeting_edited.jpg

CX Quick Summer Session

Če želite zakorakati v Celostno izkušnjo strank (Customer Experience/CX) ali pa boste želeli dejansko postati organizacija, ki postavlja svoje stranke v center svojega poslovanja je smotrno, da spoznate ključne stebre CX-a in kako sploh pričeti z vpeljavo CX-a v vašo organizacijo. 

VEČ O CX Quick Summer Session

  • CX Quick Summer Session je sestavljen iz 5 posameznih sklopov po 2 uri (na spletu)

  • vsebina sklopov bo potekala v slovenskem jeziku!

  • Po vsakem nizu imate dodatnih 30 minut (1-na-1) osebnega posvetovanja

  • Če se odločite za skupno rezervacijo 5-ih sklopov, imate dodatno 1 uro individualnega posvetovanja v živo ali na spletu!

  • Odločite se lahko samo za 1 ali več posameznih sklopov.

  • Če izberete vseh 5 kompletov, boste za ceno 4-ih dobili 5!

ZAKAJ CX Quick Summer Session

Tukaj je 5 odličnih razlogov:

  • zabavno in poletno kravžljanje možgančkov

  • malo teorije in še več primerov odlične prakse

  • hiter in učinkovit pristanek v osnovah CX

  • preprostejše razumevanje CX koncepta 

  • hitra implementacija v vašem delu ali organizaciji.

URNIK CX Quick Summer Session

 

1. Osnove CX-a in CX strategija; sreda, 22. junij od 14.00-16.00

2. Kultura osredotočenosti na stranko; sreda, 29.junij od 14.00 do 16.00

3. Razumevanje strank; sreda, 6. julij od 14.00 do 16.00

4. Izkustveni design; sreda, 17. avgust od 14.00 do 16.00

5. Metrike, merjenje in ROI; sreda, 24. avgust od 14.00 do 16.00

POZOR: V primeru, da se kakšnega sklopa ne boste mogli udeležiti, prejmete naknadno posnetek.

VSEBINA POSAMEZNIH CX Quick Summer Session

1. Osnove CX-a in CX strategija; 

  • Osnove CX-a

  • Ključni pojmi v CX strategiji in uskladitev s korporativno strategijo

  • Udejanjanje CX strategije in vključitev internih deležnikov

2. Kultura osredotočenosti na stranko;

  • Postavitev stranke v središče poslovanja

  • CX team, kompetence in sposobnosti za CX

  • Aktivnosti za vzpostavitev CX kulture

  • Od CX-a do EX-a (Employee Experience)

3. Razumevanje strank;

  • Vzpostavljanje VOC-a (Kaj vemo, da ne vemo o strankah?)

  • Od zaposlenih do strank

  • poslušati vs. slišati stranke (Zapiranje povratnih zank – »To do« in »Not to do«)

4. Izkustveni design;

  • Osnove Customer Journey Mapping-a

  • Faze CJM (Persone, In-Out, Out-In, Ideiranje, Ak(tiv)cija)

  • Kreiranje zapomnljive izkušnje

  • Kreiranje USPjev in upravljanje stičnih točk

5. Metrike, merjenje in ROI;

  • Ključne CX metrike, njihova uporaba in razumevanje

  • Vzpostavitev merjenja ter upravljanje

  • Izračun ROI-ja in vpliv CX metrik na rezultate poslovanja

CENA CX Quick Summer Session

POSEBNA POLETNA CENA vs. (REDNA CENA):

1 posamezni sklop:        150 EUR (namesto 250 EUR)

4 za 5 sklopov:               600 EUR (namesto 1.250 EUR)

* Cene so brez DDV

 

 

K vsakemu posameznemu sklopu pripada še 30 min online 1-na-1 posveta

V primeru zakupa vseh 5ih sklopov prejmete še 1 uro svetovanja v živo.

bottom of page