
CX institute vam pomaga razumeti stranke in prispeva k rasti vašega posla. Imamo nekaj let izkušenj v celostni izkušnji strank (Customer Experience = CX) tako v B2B kot v B2C industriji in organizacijah različnih velikosti. Z boljšim razumevanjem vaših strank in nudenjem kar dejansko potrebujejo, postanete organizacija, ki je osredotočena na stranke. Osredotočenost na stranke mora biti jedro vsakega zaposlenega v organizaciji. Postavite stranke na prvo mesto z našo pomočjo. Pokazali vam bomo pravi način izvajanja in razumevanja
CUSTOMER EXPERIENCE-a
Znanje
V CX institute vam pomagamo rešiti kritične izzive vaših strank. Naš pristop ni samo drugačen, ampak nekaj kar nas dela edinstvene. Omogočamo vam širok nabor znanja, ki pomaga organizacijam, da pomnožijo vrednost svojih strank.

Strokovno vodenje
Postavite CX kompetence kot osnovne gradnike celotne CX postavitve:
1. CX strategija,
2. Kultura osredotočenosti na stranke,
3. Metrike & ROI,
4. Razumevanje strank
5. Izkustveni Design in
Če želite vzpostaviti CX - vzpostavite ga kot mora biti - na pravi način in celostno.
Stranke vam bodo hvaležne na mnogo načinov!

Do ciljev
Pomagamo vam zagotoviti konkurenčno prednost s katero bodo vaše stranke izkusile izkušnjo, ki bo zapomnljiva in vredna deljenja. Na ta način si boste zagotovili zveste stranke in najboljše ambasadorje za pridobivanje novih strank. Vemo, da je monetizacija strank najpomembnejši del doseganja vaših ciljev.

Izobraževanja
CX Osnovni moduli
CX Strategija
Postavite CX strategijo. Jasno poslanstvo, vizija in vrednote z obljubo blagovne znamke, ki jo bodo razumeli vaši kupci in zaposleni.
Razumevanje strank
Ne gre samo za poslušanje! Pomembno je slišati in predvsem razumeti svoje stranke!
Kultura osredotočenosti na stranke
Dober CX ne obstaja brez EX-a (Employee Experience). Vključite svojo največjo silo – svoje zaposlene, da ustvarite odličen CX!
Izkustveni design
Dobra izkušnja ni nikoli stvar naključja. Je vedno načrtno oblikovana in v stranke usmerjena
aktivnost.
Metrike, merjenje in ROI
Monetizirajte svoje stranke in odklenite povezavo med CX metrikami in ROI.
CX Dodatni moduli
Kreiranje zapomnljive izkušnje
Odkrijte, katere točke stika so najpomembnejše in kako ustvariti zapomnljivo (tudi čarobno) izkušnjo.
Customer Journey Mapping (CJM)
Posebna celodnevna delavnica, ki poteka v živo.
Spoznali boste kako narediti CJM prav(ilno) in kje se skrivajo največje pasti.
Svojih strank nikoli več ne boste videli na isti način!
Employee Journey Mapping (EJM)
Vpogled v EJM in ustvarite zapomnljivo izkušnjo za vaše zaposlene.
CXO - vloga in odgovornosti
Celostna podpora, mentorstvo ali coaching za (novopečene) CXO-je iziroma CX teame.
CX ocena zrelosti
Če ne veste kje ste, kako boste vedeli kam iti?
Ocena zrelosti v CX-u in benchmark analiza za vašo industrijo in regijo.

O meni
Sem šepetalka strank. ;-)
Imam več kot 20 let izkušenj v marketingu in moja največja gonilna sila so vedno bile zadovoljne stranke. V preteklosti sem vodila marketing v podjetjih Motomedia, IBM Slovenija, Bisnode in Bisnode CE regiji... Kot najbolj samoumeven korak v karieri je bila celostna izkušnja strank (Customer Experience = CX) - bila sem odgovorna kot Customer Experience Group Manager za Bisnode Skupino, kjer sem vodila 18 držav. V zadnjih 5ih letih sem se specializirala v CX-u in imam izkušnje tako v B2B kot B2C industrijah. Sem tudi aktivna in ponosna članica upravnega odbora Društva marketing Slovenija.
Sem strastna "šepetalka strank" (ali odvetnica strank) in vam pomagam razumeti vaše stranke ter, da so deležne vaše edinstvene konkurenčne prednosti.
Kontakt
CX institut / Abena doo
Groharjeva 8
1230 Domžale
Slovenija
+386 30 303 974

